ANNONCE - Vi tester ikke nødvendigvis selv produkterne men kan også baseres på research, analyser, kundeanmeldelser mm. Kun produkter fra vores kommercielle partnere inkluderes i indlægget. Derfor betragtes dette som en annonce.
En kopimaskine har en stor indflydelse på, at man kan få sit arbejde lavet, og få dagligdagen til at køre. Det kan stoppe en hel del, hvis man står og skal printe et vigtigt papir, men kan ikke få printeren til at virke. Derfor er det vigtigt altid at have en fuldt funktionel printer på kontoret, så man altid kan være sikker på, at man kan printe.
Farvekopimaskine eller almindelig kopimaskine – hvad skal man vælge?
Hvad end du skal vælge en farvekopimaskine eller en almindelig kopimaskine afhænger meget af dine behov for kopiering og print. Hvis du skal f.eks. skal printe billeder, farvet tekst eller tekster der indeholder highlights, vil du skulle købe en farveprinter.
Farveprintere bliver mere og mere vigtige for os, især på uddannelsesinstitutioner. Nogle kontorer har stadig de gamle printere, der kun printer sort hvid. Der er rigtig mange fordele ved at have en farveprinter til at stå, så du kan få det hele med når du printer dit papir.
Med en farvekopimaskine er du altid sikret kopier i høj kvalitet med skarpe billeder og tekst, så du altid kan være sikker på, at du får det hele med.
Hvis din printebehov mere er primært sort tekst på hvid papir, er der ingen grund til at gå ud og investere i en farveprinter. Hvis printeren indkøbe for at stå på et kontor hvor farveprint ikke er en nødvendighed, kan du sagtens finde en almindelig kopimaskine af høj kvalitet, og spare penge både på printeren og på blæk.
Kopimaskiner til din virksomheds’ formål
Når du kigger efter en kopimaskine til din virksomhed, er det vigtigt, at du vælger en kopimaskine, der matcher jeres virksomhed og kopi- og printebehov, så i ved hvilke funktioner og kvaliteter i skal kigge efter.
Hvis f.eks. i er en virksomhed med stort et stort behov for ofte at kopiere og printe mange sider, skal i investere i en kopimaskine med en høj papirhåndteringskapacitet. Hvis dit firma måske ikke har så stort behov for at kopiere, men måske større behov for at scanne papirer, skal i investere i en multifunktionsprinter.
En anden ting der kan være vigtig at tænke over, når man skal købe en ny kopimaskine, er størrelsen på virksomheden, som kopimaskinen skal bruges i. Hvis f.eks. det er et lille kontor med få mennesker, skal man måske overveje at købe en mindre og mere simpel printer, hvor hvis man har et meget stort kontor, har man behov for en større printer. Køb kopimaskine her, til alle kontorer og virksomheder.